ایران

تیم اوکراینی بررسی سانحه پرواز ۷۵۲ وارد تهران شد

یک تیم اوکراینی شامل کارگروه‌های بررسی سوانح، مدیریت بحران، تشخیص هویت، روابط بین‌الملل و نمایندگان شرکت بهره بردار هواپیما ساعت پنج صبح امروز وارد تهران شدند.

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی ایران از ورود تیم اوکراینی بررسی سانحه پرواز ۷۵۲ به تهران خبر داد.

 

 

 حسن رضایی‌فر افزود: یک تیم اوکراینی شامل کارگروه‌های بررسی سوانح، مدیریت بحران، تشخیص هویت، روابط بین‌الملل و نمایندگان شرکت بهره بردار هواپیما ساعت پنج صبح امروز وارد تهران شدند.

 

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی ایران با اشاره به وجود کشورهای دیگری که ذی‌ربط سانحه هستند، ادامه داد: از سایر کشورها  نیز براساس استانداردهای بین المللی «انکس ١٣ ایکائو» دعوت به‌عمل آمده است و منتظر پاسخگویی آنان هستیم.

 

وی گفت: تیم بررسی سانحه از خانواده‌های داغدار این سانحه هوایی دعوت می‌کند درخواست‌های خود را به پست الکترونیکی [email protected] یا فاکس ٦٦٠١٨٦٥٩ ارسال کنند تا در نخستین فرصت به آنها رسیدگی شود.

 

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز ۷۵۲ با ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز که در ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه امروز (چهارشنبه ۱۸ دی ماه) از فرودگاه «امام» به مقصد کی‌یف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا