آذربایجاناجتماعیایرانسیاست

افسانه اکبرزاده، همسر علی خیرجو در اردبیل بازداشت شد

افسانه اکبرزاده، همسر علی خیرجو، فعال مدنی آذربایجانی ساکن اردبیل به دلیل اعتراض به بازداشت همسرش و همچنین شیوه برخورد مأمورین امنیتی هنگام بازداشت او، بازداشت شده است.

طبق اطلاع گروه خبری ای‌ان‌تی، جمعی از خانواده بازداشت شدگان اعتراضات اخیر آذربایجان، از جمله حمایل عزیزی مادر عسگر اکبرزاده، ختم‌گل خانم مادر بهمن خیرجو، مریم علیزاده مادر برادران پروین و افسانه اکبرزاده همسر علی خیرجو امروز شنبه ۱۲ مهرماه با مراجعه به شعبه ۱۰ بازپرسی اردبیل پیگیر وضعیت بازداشت اعضای خانواده خود شده‌اند که با برخورد خشن و زننده‌ قاضی نونهال، رئیس این شعبه و حتاکی او مواجه شده‌اند.

در این میان، افسانه اکبرزاده، همسر علی خیرجو، در پی اعتراض به رفتار قاضی نونهال و همچنین اعتراض به بازداشت همسرش و شیوه برخورد مأمورین امنیتی هنگام بازداشت او، تحت بازداشت قرار گرفته است.

گفتنی‌ است، بازداشت علی خیرجو با هجوم مامورین امنیتی به منزل شخصی این فعال مدنی و ضرب و شتم وی، خانواده و همسایگان همراه بوده است.

ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد که مامورین امنیتی ایران در اردبیل با بالا رفتن ار درب منزل علی خیرجو و باز کردن در به روی دیگر مامورین امنیتی اقدام به ضرب و شتم خانواده این فعال و همچنین همسایگانی که برای مداخله آمده بودند، می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا