آذربایجانایران

تیم والیبال دورنالار ارومیه منحل شد

به دلیل عدم حمایت مسئولان بیگانه و غیربومی استان آذربایجان غربی، تیم دسته یکی دورنالار اورمیه به دلیل مشکلات مالی منحل شد.

«جارچی اورمیه» با اعلام این خبر نوشت: «والیبال این روزها در اورمیه حال روز خوشی ندارد و هر روز یک خبر بد به گوش هواداران این شهر می‌رسد و در یک خبر عجیب که امروز در فضای والیبالی پیچید تیم‌ دورنالار اورمیه که در گروه خود در لیگ دسته یک والیبال در رتبه دوم جدول قرار داشت و از شانس های صعود به لیگ‌ برتر بود، به دلیل مشکلات مالی تصمیم به کناره‌گیری از لیگ گرفت.

مسئولین این باشگاه که امید زیادی به رفع مشکل داشتند، باز هم حمایتی از سوی مسئولان استان آذربایجان غربی ندیدند و تصمیم گرفتند تیم را منحل و به بازیکنان و مربیان این تیم اجازه دهند با دیگر تیم ها مذاکره کنند.»

قرار است امروز این باشگاه نامه انحلال رسمی خود را برای فدراسیون والیبال ایران ارسال کند.

والیبال محبوب ترین رشته ورزشی در اورمیه است و این شهر به «پایتخت والیبال آسیا» مشهور است. با اینکه اکثریت اعضای تیم ملی والیبال ایران تورک و اهل اورمیه هستند؛ اما مسئولان فدراسیون والیبال ایران با ترفندهای مختلف تاکنون مانع قهرمان شدن تیم های والیبال اورمیه در ایران شده اند. مسئولان بیگانه و غیربومی گماشته شده از طرف تهران در آذربایجان غربی نیز در صدد نابودی تیم های والیبال اورمیه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا