فرهنگ و هنر

استقبال مردم ترکیه از گل‌های خوراکی در آستانه روز ولنتاین+ تصاویر

گل‌های مخصوص خوراکی که در پخت و پز و تهیه سالاد و دسر از آنها استفاده می‌شود و زیبایی‌های ویژه‌ای دارند، در آستانه روز ولنتاین علاقه مردم ترکیه را به خود جلب کرده است.

گل‌های خوراکی که در پخت و پز و تهیه سالاد و دسر استفاده می شود، در آستانه فرا رسیدن روز ولنتاین (14 فوریه) مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است.

 

چهارده نوع گل خوراکی از جمله لاتین، ویولای سفید-بنفش، آلو و ستاره دریایی و لوبیا در گلخانه‌های شهرستان سریک استان آنتالیا تولید می شوند.

 

 

به گزارش آنادولی، «بوراک آک‌بولوت»، مدیر بازاریابی شرکت تولید کننده گل خوراکی «ایروست تارم» در گفت‌وگو با این آژانس خبری اعلام کرد: مطابق تقاضای مشترکان از داخل و خارج از کشور به تولیدات خود ادامه می دهیم.

وی افزود: در آستانه روز ولنتاین برای رسیدگی به سفارش‌ها تلاش داریم. جوان‌ها می‌خواهند هدیه‌ای به سبک‌های مختلف به دوستداران خود بدهند که برای طرف مقابل بسیار خوشایند باشد.

آک‌بولوت تصریح کرد: بیشترین تولیدات مان در بازارهای داخلی به فروش می رسد اما به کشورهای عربی و روسیه نیز صادراتی داریم. سال گذشته 100 هزار بسته گل در بازار داخلی و 20 هزار بسته نیز در بازارهای خارج از کشور به فروش رساندیم. امسال برای فروش 150 بسته گل هدف‌گذاری کردیم.

 

گفتنی است روز ولنتاین فردا 14 فوریه در بسیاری از کشورهای جهان گرامی داشته می‌شود.

همزمان با فرا رسیدن این روز، رسانه های ایران روز گذشته اعلام کردند که به دستور اداره اماکن نیروی انتطامی جمهوری اسلامی ایران «فروش بادکنک» در روز «ولنتاین» ممنوع شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا