جهانورزش

استقلال تهران با شکست مقابل پاختاکور ازبکستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

تیم فوتبال استقلال تهران که توانسته بود از مرحله مقدماتی صعود کند، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر واختاکور ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

تیم فوتبال استقلال تهران شامگاه شنبه ۵ مهرماه در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر، میزبان این رقابت‌ها با شکست ۲ بر ۱ در مصاف با تیم واختاکور ازبکستان، حذف شد.

در نیمه اول تیم فوتبال استقلال در دقیقه ۳۳ توسط علی کریمی و از روی یک ضربه ایستگاهی به گل برتری دست پیدا کرد اما در دقایق پایانی نیمه اول این بازی روی غافلگیری مدافعان «دراگان چران» با ضربه سر شیرجه‌ای دروازه استقلال را باز کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

با این نتیجه، تیم پاختاکور که در هر دو بازی رفت و برگشت شهرخودرو را نیز مغلوب کرده بودند، بار دیگر یک تیم ایرانی را درهم شکستند.

این درحالیست که شوتا آرولادزه، سرمربی گرجستانی تیم پاختاکور به دلیل ابتلا به کرونا نتوانسته بود هدایت تیمش را در دست بگیرد.

در دومین دقیقه نیمه دوم تیم ازبک توانست با شوت «ارن دردی یوک» خیلی زود گل دوم را وارد دروازه استقلال کند.

پس از گل دوم پاختاکور، بازیکنان استقلال در دادن چند پاس سالم و پی در پی عاجز بودند، در حالی که تیم پاختاکور بسیار هماهنگ بازی کرد.

مالکیت توپ در این بازی نیز برای استقلال ۳۴ درصد و برای پاختاکور ۶۶ درصد  بود. همچنین، درحالی که تعداد پاس‌های استقلال ۳۰۵ پاس بود، بازیکنان پاختاکور نزدیک به دو برابر یعنی ۵۷۶ بار به همدیگر پاس دادند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا