اجتماعیایرانسیاست

اعزام دوباره حمید منافی به بهداری؛ وضعیت نگران کننده بند ۴ و ۸ زندان اوین

زندانیان سیاسی تورک محبوس در بند ۴ زندان اوین در تماسهای جداگانه خود با خانواده‌ها از وخامت حال حمید منافی نادارلی و اعزام وی به بهداری زندان خبر داده اند.

زندانیان سیاسی تورک محبوس در بند ۴ زندان اوین طی تماسهای جداگانه‌ای که امروز ۲۶ فروردین با خانواده و نزدیکان خود داشته اند از وخامت حال حمید منافی نادارلی و اعزام وی به بهداری زندان خبر داده اند.
حمید منافی نادارلی (نظرلو) که طی روزهای قبل نیز بعلت سرفه های مکرر و تب و لرز شدید به بهداری اعزام شده بود ساعاتی پیش نیز با شدت علائم بیماری شبیه به کرونا به بهداری اعزام گردیده و تا لحظه تنظیم خبر در بهداری بستری شده است.

بهنام شیخی سامانلو، توحید امیرامینی و کیانوش اصلانی قوجه‌بیگلو فعالین آذربایجانی محبوس در بند ۴ نیز از تب و لرز، سرفه و دردشدید خود و برخی دیگر از زندانیان بند ۴ خبر داده و اعلام کرده اند بارها بعلت کمبود وسایل بهداشتی و درمانی و شرایط نگهداری به مسئولین بند اعتراض کرده‌اند که هیچگونه پاسخی به آنها داده نشده است.

سیامک میرزایی و سایر زندانیان عقیدتی بند ۸ نیز با تماسهای جداگانه‌ای که داشته اند از سردرد، بی حالی و تنگی نفس خبرداده اند و وضعیت بندهای ۴ و ۸ زندان اوین را بغرنج گزارش داده اند.

طی روزهای گذشته با انتشار گزارش هایی مبنی بر ابتلای برخی از زندانیان اوین به ویروس کرونا نگرانی‌ها از وضعیت فعالین محبوس آذربایجانی و دیگر زندانیان عقیدتی و جرائم عادی را افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا