آذربایجاناقتصادایران

کسبه بازار سنتی قزوین: مجلس به جای «فیلترینگ» تلگرام به فکر معیشت مردم باشد

کسبه بازار سنتی قزوین در دیدار رئیس مجمع نمایندگان استان با اظهار نگرانی از رکود اقتصادی گفتند مجلس به جای «فیلترینگ» تلگرام به فکر معیشت مردم باشد.

لطف الله سیاهکلی، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس در جریان دیداری که از بازار سنتی قزوین داشت، کسبه با اظهار نگرانی از رکود اقتصادی گفتند مجلس به جای «فیلترینگ» تلگرام به فکر معیشت مردم باشد.

یکی از کسبه بازار قزوین گفت: «برخی از نمایندگان به جای طرح مشکلات معیشتی مردم در مجلس دنبال فیلترینگ تلگرام هستند و من به عنوان یک شهروند اعلام می کنم امروز مشکل مردم فیلترینگ نیست بلکه معیشت و گرانی و بیکاری و گرسنگی است و نماینده باید صدای مردم باشد و در مجلس دغدغه‌های واقعی را مطرح کند.»

وضعیت معیشتی و اصناف در ایران به‌دلیل دو عامل تحریم‌ها و کرونا در حالی بحرانی و به سوی وخیم‌تر شدن است که حسن روحانی، رییس جمهور ایران از مقاومت مردم به خاطر نظام و حصول پیروزی سخن می‌گوید.

در این دیدار، کسبه بازار قدیمی قزوین با بیان اینکه در مقابل کسادی بیش از حدی که به خاطر تحریم‌ها و شرایط کرونایی هیچ گونه حمایتی نمی شوند از ادامه این وضعیت اظهار نگرانی کردند.

به گفته بازاریان: «وضعیت سنگ فرش بازار سنتی هنوز انجام نشده و چاله‌های زیادی در کف بازار دیده می شود که موجب زمین خوردن بانوان و افراد کهنسال شده و شهروندان زیادی آسیب دیده اند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا