دانش و فن آوری

آذری جهرمی: مشکلات کشور با تعطیل کردن فضای مجازی برطرف نمی‌شود

 وزیر ارتباطات و فناوری دولت ایران با اشاره به اینکه مشکلات کشور با تعطیل کردن فضای مجازی برطرف نمی‌شود گفت: {برخی ها} تمام زندگی مردم را می‌خواهند به هم بزنند تا کاسبی خود را راه بیندازند.

محمدجواد آذری جهرمی امروز یکشنبه در نشست هماهنگی بین «مراکز آپا»، گفت: «برخی فکر می‌کنند مشکلات جامعه‌شناسی، اجتماعی و سهل‌انگاری‌ها و درست نبودن فرایندهای اداری را می‌شود با یک دکمه حل کرد. بسیاری از مسوولان هم همین عادت را پیدا کرده‌اند که هر جا به مشکلی برمی‌خورند فکر می‌کنند با یک دکمه یا با یک سامانه می‌توانند تمام مشکلات مملکت را برطرف کنند.»

 

وزیر ارتباطات دولت ایران افزود: بیش از ۱۷۰۰ اپلیکیشین باج افزار با تعداد نصب بالا کشف‌ شده است که بیشترین این اپلیکیشین‌ها مربوط به فیلترشکن‌ها است. وقتی دقیق نگاه می‌کنیم می‌بینیم «یک مافیایی، فیلترشکن» درست می‌کند و «عقبه همان مافیا با عقبه مافیای ارزش‌ افزوده» یکی است. بعد که پای صحبت همین افراد می‌نشینیم می‌گویند بزرگ‌ترین مشکل کنونی کشور اینترنت و فضای مجازی است و باید با آن مقابله کرد. تمام زندگی مردم را می‌خواهند به هم بزنند تا کاسبی خود را راه بیندازند.

 

.

 

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا