ویدیو

پایگاه لشکر ۱۰ توپخانه کوهستان ارمنستان پس از حمله نیروی هوایی آذربایجان

وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد که در جریان نبردهای شب گذشته در خط مقدم، ارتش آذربایجان یک حمله هوایی به پست فرماندهی و کنترل لشکر ۱۰ توپخانه کوهستانی ارتش ارمنستان انجام داد.

وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد که در جریان نبردهای شب گذشته در خط مقدم، ارتش آذربایجان یک حمله هوایی به پست فرماندهی و کنترل لشکر ۱۰ توپخانه کوهستانی ارتش ارمنستان انجام داد و در نتیجه این حمله تلفات زیادی به ارتش ارمنستان وارد شد.

با این حال، شوشان استپانیان، سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان که معمولاً در مورد اطلاعات عملیاتی روزانه وزارت دفاع آذربایجان درباره وضعیت جبهه اظهارنظر نمی کند، بلافاصله تلاش کرد این اطلاعات را رد کند. وی آن را “اطلاعات غلط” خواند.

طولی نکشید که تصاویر وضعیت مرکز فرماندهی پس از حمله هوایی آذربایجان در شبکه های اجتماعی منتشر شد. علاوه بر این، تصاویر گرفته شده با پهپاد صورت نگرفته، بلکه تصاویری است که مستقیماً در خرابیهای بوجود آمده گرفته شده است. طبق این تصاویر، مرکز فرماندهی که با لایه ای از بتن و خاک تقویت شده، احتمالاً توسط یک بمب هوایی مخرب قدرتمند منهدم شده و ارتش ارمنستان مشغول بیرون آوردن اجساد از زیر آوار است.

به عبارت دیگر، ارتش آذربایجان انتقام غیرنظامیان خود را که شب گذشته بر اثر حمله موشکی ارمنستان به گنجه شهید شده بودند، گرفت.

ویدیو از کانال یوتیوب کالیبر آذ:

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا